marți, 23 martie 2010

Sport.Istorie.Iubiri...

Ce mai faceti?Nu am mai postat nimic de aproape o saptamana..sorry:(
M-am apucat de sport,mai precis de aerobic,acasa,30 min in fiecare seara si plus de asta am intrat si la dieta.Imi este foarte greu dar incerc sa ma abtin.Ciocolata si bombonelele(jeleurile)sunt moartea mea:((...Dar voi reusi,ma voi tine de program,trebuie neaparat sa slabesc,asa nu se mai poate.Am exagerat si nu imi mai place cum arat.

In alta ordine de idei,maine am istoria.Am promis ca va voi povesti de profa mea de istorie...:))Nici nu stiu cu ce sa incep..pff..pai are o vorba "haideti cu voi"..asta cand ne asculta si nu zicem nimic sau ne intreaba si noi nu ii raspundem;are si niste glume cum sa le zic ..hmm cam nesarate:P..si ca sa radem si noi rade dumneaiei prima..Dar nu de asta nu imi mai place mie sa invat la istorie..ci din cauza caracterului si modului de predare.Pentru mine istoria este o poveste ,are tot ce ii trebuie:intriga,dragoste,tradare,razboi,crima.Dar nu ,pentru profa mea reprezinta doar niste date si intamplari sau cel putin asta reiese din stilul de predare...
V-am zis tata ma vede profesoara de istorie:)eu Nu.Probabil daca as fi continuat cu profesoara mea din scoala generala altfel ar fi stat lucrurile dar asa mi-am pierdut interesul ..din pacate:(..

Asta e un post nu foarte optimist...trec printr-o perioada mai putin fericita din punct de vedere sentimental,dar poate asa trebuie..platesc pentru greselile din trecut:(

P.S.Iubiti si niciodata sa nu renuntati la persoana iubita din orgoliu sau din cauza barfelor..lumea e rea,foartea rea.

VA PUPA SI IMBRATISEAZA CAPSUNAPORTOCALIE!!:)

Un comentariu: