joi, 13 mai 2010

Empty room..Empty soul...



Nu am mai scris de foarte mult timp pe acest blog,iar la sugestia unei cunostinte am hotarat ca e timpul sa mai public si eu ceva.

Hmmm s-au intamplat destul de multe lucruri in viata mea dar niciunul nu mi-a adus acea liniste si fericire pe care o tot astept.Poate e si vina mea...nu stiu.Insa un singur lucru pot spune...Am nevoie de iubire,de multa iubire,iubire din partea lui...In fine!

Mai e putin si se termina primavara si incepe vara.Vreau sa plec,vreau sa fiu departe de toate pitipoancele si cocalarii,vreau sa fug pe o insula pustie departe de lumea asta rea(suna un pic a manea).Deci,astept idei.Daca stiti o insula pustie..Call me!!!(07********)

Voi ce ati mai facut??

Un comentariu:

  1. M-ai făcut să roşesc... Chiar te-am determinat eu să scrii? :">
    Iubire în hurul tău sunt sigur că este... trebuie doar să deschizi bine ochii să o vezi.

    În ceea ce priveşte piţipoancele şi cocalarii... şi pe mine mă scot din sărite.. dar ştiu ca dacă vine vacanţa, mă duc acasă (Brăila), unde sunt tot aşa de mulţi :P

    RăspundețiȘtergere