luni, 15 martie 2010

De ce dupa duminica vine luni???

Am avut un weekend full.De ce dupa duminica vine luni?Efectiv nu am avut timp sa ma ocup de nimic weekendul acesta.La scoala am scapat ca prin urechile acului sa fiu ascultata.Plus de asta sunt foarte foarte obosita.Am nevoie de o vacanta,cam de o luna:)) pentru a-mi reveni.
Postul urmator va voi povesti despre profa mea de istorie.Ar trebui sa asistati la o ora de a dumnneaiei.Va zic sincer femeia aia e nebuna:)).

VA PUPA SI IMBRATISEAZA CAPSUNAPORTOCALIE!!!

3 comentarii:

  1. Şi eu mi-am pus dese ori întrebarea asta.... de ce mai trebuie să fie şi o zi de luni?

    RăspundețiȘtergere
  2. e nebuna rau :))).....profa....

    RăspundețiȘtergere
  3. www.blogger.com, te loghezi-> aspect->adăugaţi obiect gadget->listă de link-uri-> adaugi blogurile din blogroll-> salvaţi... Salvaţi şi gata

    Şterge şterge commentul ăsta

    RăspundețiȘtergere